سری پیامک جدید درباره ایرانسل

امروز روز شارژ بدادن یواشکیه ���� هر کی منو دوس بداره ی شارژ بفرسته تو توپستم بلام به یارو میگن یه موجود نام ببر. میگه:کارت شارژ ایرانسل میگن:احمق کارت شارژ که موجود نیس میگه:من خودم دیدم تو مغازه نوشته کارت شارژ ایرانسل موجود است !!!

اس ام اس جدید ایرانسل

بچها ایرانسل من انتن نمیده واس شمام اینجوریه یا مال من دو روزه ریده

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

وای خدای من.... هنوز باورم نمیشه... خیلی باورش واسم سخته... الآن نیم ساعته ایرانسل اس ام اس نزده،خیلی دلم شور میزنه،نکنه اتفاقی واسش افتاده باشه:(((

جملات در مورد ایرانسل

ایرانسل در آینده ای نزدیک: مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟، علی کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره. مشترک گرامی با ۶۴۵۲۰۰ ریال شارژ دیگر برنده ۱۵۰ تومن شارژ داخل شبکه بشوید. مشترک گرامی چته؟ چرا تو فکری؟ عاشق شدی؟ آخه بدبخت!

خرید شارژ ایرانسل

امید را در چشمان پسر بچه ای دیدم ک: با نت تخمی ایرانسل داشت فیلم سوپر ۸۰۰مگابایتی دانلود میکرد از وقتی پیشواز مورد علاقم گزاشتم کسی ی بارم بم نزنگیده خخخخخخخ فقط ایرانسل مث خر هی پیام میده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, | 21:30 | تیموررضائی شهریور |